Thursday, February 26, 2009

我的二老婆

拜二的那一天,diao就把我的二老婆送来我家了。真的很开心,可以继续做我的东西例如:做assignment, 打机和看A片。我的二老婆的名字是Dell XPS M1330, 她其实是我比较瘦的老婆,不到2kg, 我的大老婆是一个肥婆,差不多要接近3kg了。其实我要感谢我的朋友在我不懂要买什么牌子的电脑时把她介绍给我。我的朋友还说她的设计蛮好看的。

2 comments:

teary_elf said...

my baby is dell de also.. but urs one more high tech.. mine one just normal inspiron nia.. eh.. how to knw the weight har? can see from where le? i just knw my baby is heavy nia..

Chi-Hao said...

erm i also not very sure
but i think u go dell website
and type in your model than
they will let you know the information you need to know.